Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://repository-old.ntt.edu.vn/jspui/handle/298300331/1303
Nhan đề: | Some Issues of E-pedagogy: A Case Study at University of Education (VNU-UED) |
Tác giả: | Tôn, Quang Cường Phạm, Kim Chung Đào, Thị Hoa Mai |
Từ khoá: | E-pedagogy E-learning Learning theories Technological acceptance |
Năm xuất bản: | 2014 |
Nhà xuất bản: | VNU Journal of Education Research |
Tùng thư/Số báo cáo: | Vol. 30, No. 1 (2014);P. 31-42 |
Tóm tắt: | In 2010 the first e-learning courses had been held to train teachers (Bachelor level) and the educational managers (Master degree) at the University of Education, Vietnam National University, Hanoi (VNU-UED). The application of the non-traditional mode in this teaching approach has created a number of changes in deploying the pedagogial activities and learning environment. These courses were designed in the direction of supplying the contents of knowledge and organizing the teaching activities in the new way in order to raise the output quality and develop the professional skills for the learners at UED.This research was conducted to make recommendations in the pedagogical aspect on how to get access to the design and organization of e-learning, to make clear a number of fundamental principles and to explain the phenomenon of E-pedagogy concept based on the previous classic teaching theories. |
Mô tả: | 12 p. |
Định danh: | http://repository-old.ntt.edu.vn/jspui/handle/298300331/1303 |
ISSN: | 2615-9325 (e) 2588-1159 |
Bộ sưu tập: | GIÁO DỤC_CHÍNH TRỊ_J |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SomeIssuesofE-pedagogy.pdf Giới hạn truy cập | 367.09 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.