Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://repository-old.ntt.edu.vn/jspui/handle/298300331/1303
Nhan đề: Some Issues of E-pedagogy: A Case Study at University of Education (VNU-UED)
Tác giả: Tôn, Quang Cường
Phạm, Kim Chung
Đào, Thị Hoa Mai
Từ khoá: E-pedagogy
E-learning
Learning theories
Technological acceptance
Năm xuất bản: 2014
Nhà xuất bản: VNU Journal of Education Research
Tùng thư/Số báo cáo: Vol. 30, No. 1 (2014);P. 31-42
Tóm tắt: In 2010 the first e-learning courses had been held to train teachers (Bachelor level) and the educational managers (Master degree) at the University of Education, Vietnam National University, Hanoi (VNU-UED). The application of the non-traditional mode in this teaching approach has created a number of changes in deploying the pedagogial activities and learning environment. These courses were designed in the direction of supplying the contents of knowledge and organizing the teaching activities in the new way in order to raise the output quality and develop the professional skills for the learners at UED.This research was conducted to make recommendations in the pedagogical aspect on how to get access to the design and organization of e-learning, to make clear a number of fundamental principles and to explain the phenomenon of E-pedagogy concept based on the previous classic teaching theories.
Mô tả: 12 p.
Định danh: http://repository-old.ntt.edu.vn/jspui/handle/298300331/1303
ISSN: 2615-9325
(e) 2588-1159
Bộ sưu tập: GIÁO DỤC_CHÍNH TRỊ_J

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SomeIssuesofE-pedagogy.pdf
  Giới hạn truy cập
367.09 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.